Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Camilla - 25 mars 2011 15:32

Nu så är det gjort, nyss hemkommen från jobbet, varit dit och skrivit på uppsägningspapperet, sista arbetsdagen blir 25/4, om en månad altså... Ja så är det!!


Full rulle idag, har varit till soptippen imorse, sen vidare till stan & utvecklingssamtal med Jonna, och allt är på topp där såklart, goa älskade unge   


Sen var jag och fyndade 2 lampor & 2 hyllor som jag hittade på blocket igår...


Efter det minglade jag runt på stan och inväntade att klockan skulle bli 11, då var det dags för lunch med dotter nummer 2, Moa, hon har haft praktik 2 veckor, sista dagen idag så jag var dit och lunchade med henne på cafe 018, skitgo sallad måste jag säga. Sen fick jag äran att följa med henne på lite shopping, hon köpte sej skitsnygga skor .... Tiden gick fort och lunchen tog slut, härligt med lite kvalitetstid med barnen hahaaa....


Fortsatte mot Gränby och bolaget, rödvin måste inhandlas till kvällens firande!!!


Vidare för storhandling på Willys, sen hem och bära in alltihopa. En snabb kaffe och till jobbet för uppsägning....ja de va de de...


Ikväll kommer äntligen barn nummer 3 också, Lina, jag har inte kommit på än vad vi ska svulla i oss förnånting till kvällen....men mysigt ska vi ha!!


Ska snart iväg igen och hämta en säng, men sen så är det färdigåkt för idag...


Ha en skön fredag nu sötnosar   

Ovido - Quiz & Flashcards