Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Camilla - 7 mars 2011 16:17

Jamenfyyfaanihelahelvete vad det är halt ute!! Hela (nästan iallafall) Borlänge består av is, jag trippar fram med hela munnen full av svordomar!!


Känner inte för att trilla på den hyfsat nyopererade handleden heller...Och skulle jag ramla är det väl den jag landar på *L*


Har inte hänt någonting nytt på någon front alls i mitt liv...det står still i väntan på allt gott som kommer, lägenhet, jobb på favvostället ;) jaa, det är väl det som är det goda liksom, det är vad jag vill ha, så snälla snälla kom till mej!!


Tittade mej i spegeln idag, jaaa såklart gör jag det varje dag men vissa dagar ser man mer än man vill, idag är jag såå satans trött i ögonen, rynkorna är många. Jag känner mej så trött så trött men sover så förbannat dåligt.. Jag är helt enkelt för gammal för det här!!

 Inatt trodde jag i ett svagt ögonblick att någon hamrade någonstans, eller nåt liknande, kom på rätt snabbt att det var mina dunkande hjärtslag jag hörde   


Imorgon ska jag gå i femteklass hela dagen med min minsting, ska bli skojigt..



Ovido - Quiz & Flashcards