Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Camilla - 20 mars 2011 12:30

Sköna soliga söndag, underbart härligt väder & vårkänslorna bara sprudlar i mej, känner mej så där vårkär ni vet, det bara pirrar i kroppen, och rätt va det är spricker det fram ett leende fast man inte riktigt vet vad man ler åt, känslan är bara så skön och glad i kroppen...


I min ungdom, (ja aldelens nyss altså!!) hade jag sällan acne, hade jag en i månaden, finne altså, var det mycket tyckte jag, orättvist tyckte mina vänner som kanske hade så många som 3 *S* Men den här helgen har jag avverkar 4 !!!!! stycken, ungdomsfinnar, är jag heeelt säker på att det är, kan inte vara annat!!

Så herregud, det tillsammans med våren, tjolabahoo ba!! Jag känner livet i mej   


Nu ska jag ta och gå ut, ska även fylla på några kartonger, har prylar ute i en bod, och så ska jag inta solbänken och njuta en massa!!


Så glad sol & härlig söndag

Ovido - Quiz & Flashcards