Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Camilla - 3 mars 2011 16:28

Japp det gör den, intressant va? På snön ligger ett fint täcke av gamla barr!! Bara att be smurfen din göra en anteckning om detta i intressekalendern   


Idag har jag packat, fyllt några kartonger, nu är det kaffepaus och vila handen för nu gör den ont....


Har även prismärkt allt till lördagens loppis, det va jävligt tråkigt hahaa.... Men skönt om det kan bli några mindre prylar att släpa på sen....


Tvättat & städat lite också, stekt pannkakor, ska ju finnas mat när jag är i Borlänge några dagar också !! Fyllde upp frysen igår, så nu ska dom nog överleva...


Vaknade idag med blodsprängt öga, det är en grej jag tycker är äckligt!! Det är lite ömt också, synd om mej, näääädå ;)


Solen har strålat vackert idag men jag totaldissade den, har inte varit ut mer än till bilen för att ta in  flyttkartonger några vändor... Hoppas den kommer någon mer dag, när jag har tid att titta på den lite nogrannare...


Jajja, tack & hej leverpastej...

Ovido - Quiz & Flashcards