Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Camilla - 4 mars 2011 12:36

Idag är en sån där dryg dag när det känns som jag inte orkar mera, tippar över kanten när som helst!!

JAG VILL HA SVAR!!! Jag vill veta!!


Är ledsen, deppig, tårarna bränner innanför ögonlocken hela tiden´... Jaaa visst ordnar det sej säkert, men när?!?!


Känner mej som en usel människa, en usel morsa, som inte kan säga hur det blir med någonting!! En stor jävla last bara...de e jag det...


Jag har då packat allt jag kan tänkas packa innan jag vet när/vart/hur det blir.


Idag ska jag käka med några från jobbet, ska bli trevligt med lite omväxling, tur jag ska på loppis imorrn annars hade jag bokat in en blacka ikväll & kräkts hela lördagen!!

Får istället åka på loppis med goaste Moa på lördagmorgon:) Hoppas vi blir av med allt junk!! Det är barnloppis så våra prylar består av leksaker o.dyl


På söndag förmiddag åker jag till Borlänge, ska kolla lägenhet på måndag, vet inte hur länge jag stannar där, det visar sej!!


Allt jag önskar mej nu är en lugn helg, lugn i själen... I need it!! puss

Ovido - Quiz & Flashcards