Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Camilla - 8 mars 2011 19:37

Idag har jag haft en tuff skoldag i femte klass *L*


Det var annorlunda men himlans skoj att ta en dag med dottern i hennes vardag, dvs skolan då....

Det var lärorikt också, jag vet inte vad jag gjorde när jag gick i skolan för jag tycker inte jag lärde mej någonting just, eller så har hårddisken kraschat någon gång för mycket   

I hennes klass är dom 53 elever, 2 lärare som gör ett fantastiskt jobb!! Klassen är inte stökig, lite stimmigt emellanåt men det är ju inte konstigt!!


Men det är jobbigt att vara i sån miljö ändå, sitta och titta en hel dag... Jag var ju trött redan förra månaden och inte är de bättre nu hahaa...J.B var då otrogen inatt med för till mej kom han då inte förens på morgonkvisten...


Så nu mår jag då pyton, känner mej febrig av trötthet, illamående och så denna stress.... Jag sitter här vid datan och blippar, kollar mejlen, loggar in på alla dessa bostadsförmedlingar, klickar i när det kommer någonting nytt, kollar blocket, tillbaks till mejlen, kollar igen om jag missade någonting på någon bostadssida...  


Och om jobb har jag ingenting hört!!


Tänkte hälsa på några av alla goa rara vänner medans jag är i stan men de vette faan när jag ska klämma in/orka det, jag känner mej inte direkt som något toppensällskap, mitt lilla vrak, även om det vore kul att ses, och dessutom tog jag ju tåget hit och jag går inte huuuur långt som helst för att visa upp mej *S*


Syrran tyckte vi skulle träna imorgon, köra lite ben....sen gå ut och luncha, absolut, jag hakar på....på det sistnämda, lunchen :)) Brorsan från Strängnäs, ja nu har jag bara en bror och han bor där, han är på väg hitåt så jag tar med han ut på lunch imorrn också :)

Och på em imorrn ska jag kolla på en lya till...


Men en sak....fy tusan vad skönt det är att hälsa på mamma&pappa i vuxen ålder, jag får allt det där bra...full service av allt, nu har pappa kokat kaffe & shoppat semla, kvällsfika på g altså...


Ha en go kväll alla raringar



Ovido - Quiz & Flashcards