Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Camilla - 10 mars 2011 21:28

ja hejjåhåå vad dom blev glada när jag kom hem alla djuren, katten hundarna och alla dammråttor for runtomkring mej i ett härligt välkomnande ;)


Städade, lagade mat, diskade torkade bort lite kladd här & var...muttrade fina ramsor...


Imorrn ska stygnen bort, jag tror dom har misslyckats med min hand, den domnar varje natt fast jag inte ens kan böja den, den är rejält lindad, och så gör den skitont, jag tycker att efter 14 dagar borde den kännas bättre, men icke!! Får se vad dom säger imorrn, drömmen vore ju att få göra om oprationen, NOT!!   


Jag ska förbi vid jobbet med lite intyg också, och en matshoppingtur blir det med!!


Kryper i kroppen på mej, med risk för att vara tjatig...nu vill jag faan veta när/hur/vart osv....


Laddar för ännu en skön vaken natt full av härliga hjärtklappningar & panikångestsymtom!!

Jabbadabbadooohoooooo  

Ovido - Quiz & Flashcards