Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

viken härlig dag trallalallalalalaaaa

Av Camilla - 19 mars 2011 19:19

blir hur glad som helst av solens strålar!! Så störtskönt att kunna sola sej lite trots all snö som kom igår...

Var ute flera timmar idag, härligt...

Sen blev det kaffe ute, följt av ett glas rött i solen, det är lyx det, känns så iallafall, och med musik i örat...njutningsfullt till max!!


Nu ska jag strax frossa i räkor, inlagda i sweet chili, ska göra lite vitlöksbröd till, och ägg, och sallad och en joxröra på gurka lök creme fraiche senap chilisås & några fler väl valda ingredienser...mums!!


Har ännu inte kollat utbudet av filmer ikväll, men det känns som de kvittar, somnar väl till slut till nånting...


Åhh visst ja, handlade jordnötsringar också, mums igen!!


Blir en bra lördag trots allt hahaa...


Kram goa trogna läsare, att ni orkar :) beundrar er sååå....   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 22 juli 2011 02:55

Ja det var inte direkt igår jag bloggade sist, jag har så mycket annat för mej... Men saknar det ibland, och glömmer bort det lika fort hahaa...   Livet rullar på, allt är bara bra, njuter av singellivet, älskar att vara med mej *S* själv, känn...

Av Camilla - 19 maj 2011 15:05

Ja visst äre skönt att vara ledig, men, jag tycker ju att det ska bli himla kul att "komma tillbaka" till jobbet, så nu går dagarna rätt segt!! Dessutom varit barnledig en hel vecka vilket var några år sen sist, verkligen ovant!! Jag njuter på fö...

Av Camilla - 2 maj 2011 18:12

Fyy faasen va skönt det är, flytten är gjord, det mesta är uppackat, rummen tar form, kroppen värker skönt av all fysisk aktivitet, hunden är tillbaka, kopplar av med låååånga promenader, stortrivs och hela jag bara bubblar av glädje, love it!!   ...

Av Camilla - 26 april 2011 15:43

Vilket väder vi haft, röd i hela ansiktet efter helgens sol... Har varit superskönt att vara i Borlänge, hos syster, ätit gott, druckit lite vin, varit ut, träffat goa människor!!   Idag har jag skrivit lägenhetskontrakt, fått nycklarna och fakti...

Av Camilla - 23 april 2011 08:43

Ja på grund av databrist där jag befunnit mej en månad så har jag inte haft möjlighet att uppdatera bloggen, är dock impad av att jag haft besökare varje dag *S* Nu är jag och terroriserar min kära syster och eftersom alla sover här så fördriver ja...

Skapa flashcards