Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Camilla - 9 mars 2011 22:53

Haft en toppendag idag, uppe tidigt efter en hyfsad natt, varit chaufför till mor & far, lunchat med syster och bror sen varit med goaste Anna hela eftermiddagen.

Min Anna som jag mötte första gången vid våra postlådor, 5 år gamla   sen har vi hängt ihop mer eller mindre under alla år, gått i samma klass, bott grannar hela uppväxten trots att familjerna flyttade så flyttade vi som grannar hahaa....

Så där har jag hängt idag, druckit kaffe och talat och beundrat hennes goa ungar!! Jättemysigt, tack för det min goa gamla vän *S*


Imorgon åker jag till Uppsala igen...tror dammtussarna väntar på mej!!


På fredag ska stygnen och bandaget äntligen bort, är lite lätt snuskigt att ha samma jox på i 15 dagar tycker jag!!


Och sen är det helgmys med kidsen, äntligen   


Nu ska jag krypa ner mellan lakanen och sova film tänkte jag, blir någon med Julia Roberts, henne gillar jag...

Zååå god natt & zov gott  

Ovido - Quiz & Flashcards