Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Camilla - 19 mars 2011 19:19

blir hur glad som helst av solens strålar!! Så störtskönt att kunna sola sej lite trots all snö som kom igår...

Var ute flera timmar idag, härligt...

Sen blev det kaffe ute, följt av ett glas rött i solen, det är lyx det, känns så iallafall, och med musik i örat...njutningsfullt till max!!


Nu ska jag strax frossa i räkor, inlagda i sweet chili, ska göra lite vitlöksbröd till, och ägg, och sallad och en joxröra på gurka lök creme fraiche senap chilisås & några fler väl valda ingredienser...mums!!


Har ännu inte kollat utbudet av filmer ikväll, men det känns som de kvittar, somnar väl till slut till nånting...


Åhh visst ja, handlade jordnötsringar också, mums igen!!


Blir en bra lördag trots allt hahaa...


Kram goa trogna läsare, att ni orkar :) beundrar er sååå....   

Av Camilla - 19 mars 2011 10:18

Har nu varit uppe över 2 timmar, har fyllt på kroppen med kaffe, yoggi & fullkornsringar, en macka med massa groddar på & så ville jag ha en påtår men det tog visst slut!!


Idag är det 42 dagar kvar i Uppsala, max!! Låter förfärligt mycket, men startar en nedräkning så jag ser att det närmar sej....


Närmare för dotra, hennes rum ska vi inreda 1:a april... Så hoppas jag att csn inte krånglar allt för mycket med hennes eventuella inackorderingstillägg!! Vi kan inte söka det förens vi har adressen i Borlänge...varför ska någonting vara enkelt?


Idag ska jag iallafall försöka njuta av solens strålar, ska ta en långpromenad med jycken in till Björklinge och strosa runt lite där. 

Ska även försöka packa lite.


Ikväll ska jag fortsätta med det jag började med igår för jag känner att jag blev inte riktigt klar med det....rövin hehee...nu tänker jag bara på röv in, tack E :)


Har man tur blir det någon halvdålig film också, det e ju löööördag   


Skål alla gobitar & ha en skön lördag

Ovido - Quiz & Flashcards