Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Camilla - 2 mars 2011 07:55

Nej så är det... Det står stilla, allt tar sån tid!!!


Ska neråt stan på em, då blire till att shoppa flyttkartonger, några stycken iallafall.


Vill att allt ska vara fixat och klart nu, vill gärna veta vart jag hamnar någonstans.


Önskar mej ett lungt skönt liv med barnen & djuren.


Saknar hundpromenader runt älven, eller dom på savel :)


Åker till Borlänge på söndag, får förhoppningsvis titta på lägenhet på måndag, men vad ska jag svara då? Ja? Jag vet ju inget om jobb än!!! Guuuud va drygt.. Nu börjas det igen...eller fortsätter snarare... Det maler på i mej dygnet runt!!


Tur jag går hemma me handen, gör inget att jag ligger och glor på nätterna   


Jajja, vad är väl en bal på slottet...


En sak vet jag, nu blir det påtår, skål   

Ovido - Quiz & Flashcards