Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Camilla - 18 mars 2011 17:58

Så blev det till slut fredag, och lika till slut som det blev fredag är jag slut jag med!!

Trött så ända in i döden jävulskt trött är jag, kräktrött och så skönt att veta att jag inte behöver ringa någonstans imorrn!!


Fick iallafall veta idag att jag har 3 månaders karens när jag säger upp mej, hur det känns, ja fyy helvete där kommer ångern över att jag sa upp ett så bra jobb och gav upp allt i Borlänge för 2 år här!!


Nu känns det som att allt kommer verkligen gå käpprätt åt helvete hur jag än gör.

Bara att inse fakta!! Käpprätt!!

3 månader utan inkomst, ja om inget under sker och jag faktiskt får ett jobb då... men 3 månader, undrar ja om soc hjälper till där, när jag sagt upp mej självmant, tror fan inte det, jag har fel hudfärg för att få igenom det i Borlänge...


Jag tror jag ska lägga ut adressen hem till mej sen, om ni får någon brödkant eller en klump youghurt över så vet ni vart det ska gå...


Så jag tror jag vet varför magen värker, vart ifrån illamåendet kommer & varför jag är så inåthelvete trött. Alla dagar är det inte så jäkla kul att få vara med här på jorden.


Nu ska jag deppa ner mej med ett glas (ja ett i taget iallafall) rödvin, käka några tacochips som passar skitbra till, glo in i någon skärm, data eller teve...


Och så ett lite lätt ironiskt, trevlig helg   


Javisstja om någon undrar....jag står fortfarande still på 96, vilket är bra för jag gör inte ett prutt åt det!!! 


Ovido - Quiz & Flashcards