Alla inlägg under maj 2011

Av Camilla - 19 maj 2011 15:05

Ja visst äre skönt att vara ledig, men, jag tycker ju att det ska bli himla kul att "komma tillbaka" till jobbet, så nu går dagarna rätt segt!!

Dessutom varit barnledig en hel vecka vilket var några år sen sist, verkligen ovant!!

Jag njuter på för fullt och trivs så skittioppenkanonbäst i lägenheten  


Tackar alla goa vänner som hjälpt mej med inredningen, allt ihop blev toppen, visst saknas det en hel del men inget jag kan vara utan ett tag till *L*


Nu ska jag ta en tur till stadsdelen....


//Camilla



Av Camilla - 2 maj 2011 18:12

Fyy faasen va skönt det är, flytten är gjord, det mesta är uppackat, rummen tar form, kroppen värker skönt av all fysisk aktivitet, hunden är tillbaka, kopplar av med låååånga promenader, stortrivs och hela jag bara bubblar av glädje, love it!!


Nu ska jag bara vara en hel månad innan det är dags för jobb igen, kan knappt bli bättre jue ;)


  Camilla

Ovido - Quiz & Flashcards