Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Camilla - 24 mars 2011 11:25

Idag tror jag att till och med en tungviktare som jag skulle kunna blåsa bort, för fyy faan vad det blåser, hoppas alla skogens träd runt huset står emot!!! Snöade lite tidigare idag men inte längre...


Jag ska snart roa mej med att sätta upp gardiner här, har ju plockat/packat ner mina och egoelak som jag är av naturen ska jag nu stryka och sätta upp andra som ska bo kvar här!! 

Ska väl klämma in nåt samtal till också....kanske, ska kolla listan...


Har hittat lite möbler på blocket också, det drar ju ihop sej för flytt..känns som jag ligger bra till med packningen iallafall hahaa...alltid något!!

Nu när jag ser hur mycket kartonger det är undrar jag vart allt fått plats någonstans!!


Imorgon är den stora uppsägningsdagen också, ska dra mej till jobbet och få det gjort...känns rätt tufft faktiskt.

Kanske ska fira på kvällen med alla barnen så det känns lite bättre, fredagsfirarmys  


Nej, på med strykjärnet nu camilla... 


Ovido - Quiz & Flashcards