Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Camilla - 27 augusti 2010 10:53

Tjaa, tror det har gått snart 3 veckor, 3 veckor som jag har avstått från en massa gott tex: har inte ätit godis, har inte ätit fikabröd, har inte ätit 2 portioner av någonting alls, har inte ätit chips odyl (popcorn 1 gång), har verkligen övervägt mina matval, har skippat grädden i allt, bytt ut mackor mot yoghurt osv...


3 veckor har gått och det känns väl rätt okej, måste erkänna att jag lääängtar till fredagsmyset med morötter och dipp!!! Känner smaken av morot i munnen och det börjar vattnas!! hahaha....


Motionen denna vecka har uteblivit helt, gör för ont, från midjan och neråt har jag sån satans värk...spar kroppen så jobbet funkar, det är ju rätt tungt jobb jag har emellanåt!!


Vägde mej imorse, det är ju trots allt fredag, och förra veckan blev det ingen vägning, batteriet va ju slutt!!


Idag ska jag bara detta är färdigskrivet åka och klippa mej (igen) haha, ska vara ännu kortare, blir nog inget kvar tillslut!! Har en syn om hur jag vill att det ska se ut, får se om jag får fram det idag *L* Ska kolla om jag hittar ett par svarta byxor också...ska ut nästa helg och på byxfronten är det rätt tvärdött!! Så gränby nästa då...


Ha en toppenhelg nu och hur går det för dej? Kladda några ord i gästboken, det gör mej sååå glad...


Va? Har jag glömt nåt?? Jahaaaaaaa, vikten!! Hmmm ja idag stod vågen på 102 kg blankt!! Altså gått ner 3 kilo... Ja det är värt det.


      waka waka

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards