Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Camilla - 13 augusti 2010 22:15

Jag talar om filmerna, fredagen den 13:de altså...


Har gått bra idag med, tjaaa, fast jag just nu är inne på glas nr 2 av rödvin, men det är bra för hjärtat har jag hört *S*


Och hur har ni haft det idag? Har ni varit med om otäcka upplevelser pga dagens datum & veckodag?


Jag har vuxit ifrån det,tjohooo vad jag e gammal, snart 38 år, 23,5 i sinnet!!


Allt som har hänt idag hade hänt även om det var torsdagen den 8:de april, bara så ni vet   ...det är inte datumet som styr era liv, det är ni själva... djiiises vad klok jag blir av ett (2) glas vin....


Nä nu ska jag ösa på en massa hårdrock dödsmetall i öronen så jag vaggas in i en "go" natts sömn inatt igen!!!


Löste iallafall ett problem i sömnen inatt angående foderhinken som pga möss måste stå inne...jag byggde nåt heeelschysst till den så inte mössen kunde komma upp/in i den...ska utöva det nån dag :)


Good night, sleep tight and dont let the bugs bite

Av Camilla - 13 augusti 2010 09:49

Solen skiner och det känns som det blir en skön dag idag   


Jag fortsätter mot mina mål UTAN någon som helst diet, jag är övertygad om att det går utmärkt bra utan såna, har provat gi, lshf, pulver & soppor & bars, viktväktarna osv...

Får nästan utslag bara jag tänker på det, dom som känner mej tror jag vet att jag avskyr kokböcker, jag ogillar att följa recept, och alla dieter känns som en bunt med recept man ska följa till punkt & pricka för att det ska bli bra.

När jag lagar mat så bara gör jag det, utan kokböcker och recept, och jag lagar skitgo mat, för god ibland *S*

Och jag veeet vad som är onyttigt, tro mej, jag ser det när jag kollar mej i spegeln haha!!

Så nu gör jag helt enkelt så här, äter 3 ggr om dagen (nu när jag "bara" går hemma) sen kanske de blir nåt mellanmål också...

Skippar grädden i all mat som det fanns en del i innan, för det ska ju kroppen ha, har jag hört av en diet!!

Äter en portion mat, inte fler...

Småäter ingenting...

Äter inte ostkrokar/crunchies var o varannan dag

Och så motionerar jag, vilket jag ska utöka till någon mer träningsform så såningom!!

Detta måste ju gå, eller borde gå iallafall...även för mej. Utan dieter och hemska recept, ryyyyser....


Har sovit uselt inatt, vet inte varför, men det känns som kroppen saknar en massa, den känns orolig och "pigg" kryper i benen och känner mej lättirriterad.

Påminner mej om när jag slutade röka/snusa, fast det här känns värre, hårdare liksom, när jag slutade röka/snusa så fanns ju substitutet, tex ta nåt att äta, eller en godis eller klubba osv. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra!!!! Detta är nog det svåraste jag slutat med, en massa go flottig mat & snacks haha!!  


Carpe Diem   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards