Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Camilla - 14 augusti 2010 23:13

är det min tur att ha datan en stund (sambon fnyser i örat och morrar en massa på norrländska som jag inte förstår) så nuuu ska jag knappa in ett litet kort inlägg...


Va på bilutställning, hämta barn vid station, hem, laga "mat", hamburgare, strips m tillbehör...

Tvingade med ungarna ut på promenad sen, mutade dom me lördagsgodisinköp, en promenix på strax över 2 timmar, sambon ringde och undrade om nåt hade hänt när vi nästan var hemma...så idag har jag fått mitt, höfterna känns helt paj, fötterna svullna med diverse blåsor under, tjaa, jag mår som den tjockisen jag är liksom, men det är bara att plåga sej vidare... imorrn en annan dag, hoppas jag...

.längtar iallafall till på måndag med lätt ångest, ska börja jobba efter 2 månaders sjukskrivning...lyckades bryta tummen på jobbet då...att jobba på ett sågverk har sina risker, har jag sagt sen mitt första studiebesök där!! Jag klämde mej bara lite illa, skulle rätta till en planka, och OJJ vad den sprätta till och OJJ vad min tumme kom ikläm, attans smärta, tårarna sprutade och sambo körde mej till ackis... Allt kändes så fånigt, svart runt hela ögonen blev jag nästan "glad" när de till slut konstaterade att det var en fraktur i tummen, jag hade inte gnällt, grinat och åkt hem i onödan liksom... Meeeeen i övermorgon så ska jag dit igen, till brottsplatsen...och jag längtar...


Puss&gonatt

Av Camilla - 14 augusti 2010 12:35

Vaknade med en liten lätt rödvinsvärk i skallen, men den gick snabbt över, 2 alvedon & en balja kaffe så löste det sej   


Idag blire bilutställning & så kommer äääntligen barnen hem.... Kan bli svårare att ge attans i all mat då, konstigt men det blir mera matlagning och mellanmål och fika när man är flera....

Men jag ska väl lyckas även med det...


Jag åt endast morötter & dipp me vinet igår, brukar annars vara kex ost & crunchies eller dyligt, minst!! Så jag e nöjd idag med   


Nä, sambon väntar...tjingggg

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards