Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Camilla - 10 augusti 2010 12:33

Blev en morgonpromenad med 2 glada jyckar som älskar mattes nya påhitt, dom är annars mest ute på gården här, lösa och tar en skogstur emellanåt för sej själva...ja vi bor altså med skog runt omkring oss, dom går inte på promenad själva *S*

  

                                  Buddah & Tindra



 Blev en grymt sen frukost, vid 12 snåret, jag e inte så snabb, eller jag har inte så bråttom, dagarna är nog långtråkiga ändå för det mesta.

Fortsätta med tvätten, är överdragen på soffor, dynor & kuddar som ska bli rena...

Behöver inte laga någon mat idag, det gjorde jag ju igår, 2 sorter, så idag blir det skrabbelucker Veronika ;)

Så egentligen finns det ju en massa ledig tid idag, så jag hinner med ett zumbapass, minst .  Dansa är bland det roligaste jag vet, har gått på en del kurser, jag & syrran *L* salsa, marengue, chachacha, jive, samba, bugg och så dansade jag folkdans som yngre, de va grejer det!!


  ha en go dag




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards