Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Camilla - 23 augusti 2010 10:51

Har inte hunnit fixa batteri till vågen ännu, trist...


Var borta hela helgen, bröllop i Mockkfjärd, supertrevligt & fint så klart..


Denna vecka jobbar jag em, dvs 15.00-00.30 Just nu väntar jag på att det ska bli min tur på försäkringskassans telefon, de vette tusan om jag hinner med någonting annat idag!! Har en hel del att göra...måsten, liksom!! Menmen, dom finns ju kvar...med all säkerhet!!


Jobbig dag idag, gör ont i hela mitt mammahjärta.... Sommarlovet är slut vilket innebär att jag inte har alla barn här hemma, och det är tufft, milt sagt, avskyr denna kluvna känsla. Det blev bra för 2, mindre bra för ett, i mina ögon altså... Jag vill inte ha det så här, men kan just nu inte förändra situationen, bara att leva i det, föröka uthärda dagarna och jag hoppas att det inom snar framtid blir på ett annat sätt, jag går nog faan sönder annars!! Saaaaknar mitt lilla hjärta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards