Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Camilla - 21 augusti 2010 07:04

ända till kl 7 idag, riktigt nice, har gått upp 5 hela veckan så....


Idag är det bröllopsbestyr  och bo på hotell, det ska bli så skitkul!!


Igår när vågen åkte fram så hade batteriet i den tagit slut, måste skaffa ett nytt så det får bli ovägt eller oviktigt denna vecka då *L*


Fick tips om en annan diet igår, en som jag inte provat. Kollade upp den på deras hemsida och det lät helt toppen med träning och shakes och bars och allt var det var... Dagen gick och innan den var slut hade jag ratat den totalt, eller så är jag bara så less att prova såna metoder, det är som nyhetens behag, jag tycker det är skitbra först men jag vet att jag tröttnar, orkar inte förändra nåt som känns som hela världen!! Så jag hankar mej fram på mitt sätt så får jag se vart det leder!!


Det enda jag skulle kunna tänka mej, nej fel ord, det enda jag riktigt vill göra, är en titthålsoperation, koppla bort magsäcken, slippa känna hunger, och helt enkelt gå ner i vikt. Har sökt för det på vårdcentralen, MEEEN jag måste upp i ett bmi på 40 först, 2 pinnar kvar då kände jag, undrar om jag överlever 2 pinnar fetma till?!!? Tycker 38 är nog jävla tungt att vara i....

Finns ett privat alternativ, 120 000 :- och det känns en gnutta dyrt just nu...


Nej nu ska jag pimpla kaffe och njuta av lugnet innan familjen vaknar...


Ha nu en toppenskön helg   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards