Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Camilla - 16 augusti 2010 16:07

Ja vad ska jag säga....-1 kilo på en vecka, ETT BARA!!!!    

Som jag tycker jag har kämpat!! Har lust (för en kort stund) att ge upp, skita i det, som vanligt, är det men ingen att det ska va så svårt!! Otålig!! JAAAG!?! Hur kan du tro det?? Tycker då att minst 3-4 kunde det väl vara....


Jag har börjat jobba idag, fick med nöd & näppe ihop byxan!! Böja sej framåt var snudd på omöjligt, fick cirkulationsrubbningar i hela mej tror jag....Fick andas försiktigt, liiiite luft i taget   ....


Hur jag ska lyckas gå en promenad idag vet jag inte, benen & fötterna värker nå så ända in i helvete och är svullna, höfterna är kassa tjaaaa, kan ju va därför jag tycker detta känns lite motigt emellanåt....


Får väl äta ännu mindre då, får väl vara ännu hungrigare då och vara ännu gladare då... Kulkul, ja nu måste jag sätta igång med hemuppgifterna...


Har hungriga barn och en tom matdosa att mätta, disk, baka lite matbröd, har en som vill ut och plocka svamp, har en som ska bort om 45 minuter och vill äta innan....Och har jag tur får jag en dusch innan jag somnar....


Imorrn en annan dag...  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards