Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Camilla - 19 augusti 2010 20:34

det går jag helt med på, tror jag tar min på fredagar, före helgen hehe!!


Roligt med tips och råd från er, även om jag inte håller med alla =) Och tack för peppningen Jenny, igår gick jag "bara" en kort promenad på kvällen, ca: 25 minuter och kände mej rätt nöjd över att orkat ut överhuvudtaget!!


Idag har jag jobbat, varit på Gränby och shoppat med Lina, hon behövde en ny jacka eftersom jag råkade tappa bort hennes jacka på grönan i somras. Jag skulle hålla den (och min) medans hon åkte karusell, la dom på ett skitbra ställe, sen gick jag!!!! Dom låg inte kvar när jag väl kom på det... Thats mii   


sen hem och städa, laga mat, diska OCH provat kläder till på lördag, ska på bröllop då, superskoj, och det gick fort att hitta nåt urläckert!!

Ja, att det var den enda klänningen som fortfarande passade hör knappt hit haha...Hade den för 2 år sedan på ett Hobbes dop så den gör sej nog bra på ett bröllop också.


  

Gulligaste Amadeus (Hobbe)


Imorgon blir det jobb, helvetesskiftet kvar, långfredag 6-17, puhh!! Sen hem och packa och kolla så hela familjen, 3 barn 1 karl och 2 hundar har allt med sej, så åker vi på lördagmorgon. Ska bo på hotell, så nice så...


Så jag tror jag hoppar bloggningen i helgen....kanske....men ska försöka sköta mej, trots smörgåstårta & bröllopstårta   


Tack och hej leverpastej   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards