Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Camilla - 12 augusti 2010 15:48

Torsdag idag, har stekt pannkakor på en liter och fryst in till kidsen, dom kommer hem på lördag...


En solig varm och härligt fantastisk dag idag    och jag är snudd på världsbäst på att svettas!! Blev ingen promenad före frukost, kände mej stressad av annat som skulle göras så jag gjorde det först och tog en promenad på em istället. Undrar när jag ska utöka konditionspasset haha... Jag är en jävel på planering, sen va det ju resten också, själva utövandet...


Vaknade inatt med, flera gånger, hungrig och rastlös, men somnade om...


Känner mej yrslig idag, det var drygt att promenera idag, snurrade rejält så jag tappade fokus på vägen några ggr, och som den f.d hypokondrikern jag är så är jag snabb på diagnoserna, var en självklar hjärnblödning akut först innan jag talat mej själv tillrätta, jösses, vissa dagar har jag många inre dialoger med mej själv innan jag&ego är överens, undrar om det finns fler som jag, som håller på så altså, dessa inre dialoger, ibland kan jag komma på mej själv med att röra munnen också, utan ljud *skrattar just nu så jag kiknar* och så funderar jag hur normalt det är liksom och de vettetusan om jag vill ha svar på!!!!  


//Camilla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards