Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Camilla - 18 augusti 2010 17:53

är det idag om någon lyckats missa det!!


Sprang (ren lögn, jag gick sakta) just från matbordet, de va ju sååå gott, ville ha minst en till portion!! Men icke!!

Är grymt att jag är en sån fena på matlagning, blir skitgott varje dag, utan kokbok, lagat från känslan bara... Trots att jag lagar andra veckan utan grädde blir det kanongott!! Jag är överraskad där måste jag säga...


Ska härda ut även denna vecka, med plats för lite fusk på lördag, ska på bröllop då, men ska tänka även där på vad jag äter, ja härda ut var det...


OM jag går ner 1 kilo i veckan, tjaa, med tanke på att jag säkert står still någon vecka också så...SHIT det betyder att jag måste blogga ungefär 30 veckor för att tappa några kilon!!!! Asgarvar (är det rödvinet eller panik) !! Står ni ut, kommer ni vara bloggen trogen?!?!

Jag ska allvarligt försöka vara det, är lite knivigt med tid nu när jag jag just börjat jobba igen, har fullt upp med att försöka komma in i rutiner igen!! Men detta blir väl möjligtvis en rutin så småningom det också, blogga...


Nä nu blev jag totalt tom i skallen, haha, tar på mej att gå upp 5 en hel vecka... kan jag ju skylla på iallafall..


Va rädd om er och mys lite extra i regnkvällen nu


Kraaamar   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards