Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Camilla - 25 oktober 2010 21:47

Väntar på många olika saker känner jag, fördröjer allt med att även skylla på att jag väntar...

Denna vecka har jag inbokad tid med jobbets företagssköterska, ska prata om mitt mående, värken, och vad jag kan tänkas göra/vilja ha hjälp med.

Nästa vecka ska jag få träffa företagsläkaren för undersökning och genomgång med han vad jag kan tänkas få/vilja ha hjälp med, och så ska han rekomendera någon bra läkare åt mej efter vad han anser jag behöver.

Ska även träffa en sjukgymnast nästa vecka, hon ska kolla kroppen min och se vad hon kan tänkas hjälpa mej med...


Såååå fram till dess så bara väntar jag, på bättre tider som kommas skall :)


Njuter av livet, skrattar när jag skriver det...nåja, jag försöker då iallafall, gott mod finnes :)


Ska försöka fixa frillan denna vecka, kanske en klippning imorrn om jag hinner, ska shoppa med kidsen, och så ska jag färga om håret, rött va inte min grej :)


Meeen nu sova, JB ropar....  

Ovido - Quiz & Flashcards