Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Camilla - 5 oktober 2010 13:21

tjolahoppsansa....


Sov rekord imorse, inte ens hundarna har väckt mej, dom har gjort små försök bara, typ slickat mej på fötterna ibland, sen har dom somnat om,

 undrar varför   ... vaknade 11.30, förutom tjock kropp så var även halsen tjock, ont som f-n, ont i öronen, täppt i näsan, huvudvärk, kroppen värker, men det hör ju liksom till nu för tiden, och jodå, lite feber har jag. Men jag ska försöka låtsas om som att jag mår bra.....


Vikten väger jag attans inte denna vecka, ska försöka kurera mej istället, den får bara hänga med.... Nya tag en annan dag....


Nu ska jag göra mitt bästa för att överleva denna dag, matdosan e klar, disken e väck, nu ska jag bara hämta läxor åt en sjuk dotter sen äre dags för ett skift på sågen...  



Ovido - Quiz & Flashcards