Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Camilla - 3 oktober 2010 12:26

Ännu en vecka har passerat, tänker inte väga mej denna vecka, tänker iallafall inte bry mej om vikten efter denna sjuka vecka. Jag mår fortfarande ruskigt illa, magknas av något slag. Är fler i familjen som mår ungefär likadant...


Blev ingenting gjort denna helg, inget utöver det vanliga... Vi gör ett nytt försök nästa helg med bio & bad.. Tur jag har förstående gulliga rara barn   


Skulle vilja ut i skogen och plocka svamp också, inte för att jag äter det men det är kul att plocka dom, men jag har ju inget lokalsinne överhuvudtaget så själv törs jag mej inte ut!! Det är då jag saknar Borlänge, allt sånt var så lätt där, bara lyfta luren och ringa och vips så hade man sällskap till vad man nu skulle hitta på. Sällskap vid nästan alla hundpromenader, kaffesällskap, någon att prata med, live altså!! Inte för att jag vill flytta tillbaka till den hålan, men jag vill flytta hit alla goa vännerna jue!! Har aldrig någonsin kännt mej så ensam.... Fast jag trivs liksom, konstigt...


Nej nu ska jag rocka loss med snabeldraken innan det är dags att baka pizza...


   

Ovido - Quiz & Flashcards