Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Camilla - 10 oktober 2010 13:20

så har det hänt nåt nytt på förkylningsfronten, jag har fått hosta också!!! Rösten raspar skönt och värsta whiskeyskrapet på talet *hehe* Om jag ändå hade druckit det i helgen... Så genomförkyld som jag är nu så borde jag klara mej genom hela vintern utan minsta lilla nysning, ja om det här går över nångång altså...3:dje veckan nu.  Kortisonsprayen har inte gjort någon verkan än, så jag kör med alla sorter så det blir en liiiten luftspalt i snoken ibland, flåsar på som en flodhäst med lunginflammation här hemma... Jag vill ut på höstpromenad, eller ut i skogen, men faan heller, får va glad att maten blir till och disken försvinner...


Igår kväll var vi iallafall ner på stan 2 timmar och käka på china, buffé, supergott. Sen var det hem till soffan och kolla film och chilla med bästa döttrarna   

Ovido - Quiz & Flashcards