Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Camilla - 13 oktober 2010 19:38

Ja, jag tänker inte sluta gnälla förens jag mår lite bättre.... Och jag tänker inte ens fundera över viktminskning förens jag mår bättre, jag går iallafall inte upp, utan står still där...där jag var sist jag skrev nåt om den   


Inatt har jag hostat utav bara helvete, kl 4 gick jag upp och satt på kaffe och ställde om väckarklockan till 5.10, sen somnade jag en liten stund, sen vare bara att gå upp...jobba 6-15....Så skittrött på jobbet, så skittrött hemma.... har iallafall målat en dörr, tvättat och lagat mat och fixat me de vanliga bestyren.

Känner mej rätt grinig, less på förkylning och satans less på värk....


Längtar till fredagkväll, ungefär kl 18, hemkommen från jobbet, trött, och aldelens ensam hemma, barnen ska byta stad över helgen och mannen ska ut med jobbet, fy bubblan vad jag ska njuta och slöa och slappa....och just nu när jag tänkte skriva att jag ska ta ett glas rött kom jag just på att vi bor på landet och mannen vill väl hem på nattkröken...får blanda stark jordgubbssaft och låtsas då, haha...


  gnäller mera imorrn....nu ska jag måla en andra vända...

Ovido - Quiz & Flashcards