Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Camilla - 2 oktober 2010 11:01

Hej hallå Bloggen!!


Nu idag hoppas jag på en vändning i tillståndet, att det går åt det bättrigare hållet. Har nu varit klen hela veckan, me diverse måenden, hade bara missat några och ett tog jag igen nu inatt.

Var meningen att jag skulle jobba igår, MEN vaknade med migrän och mådde riktigt pyton, illa som satan, kändes som när man var gravid, och tro mej det är jag inte, saknas en rätt viktig ingrediens i den "satsen", har kräkts mej igenom alla 3 graviditeter, och så mådde jag igår med en molande värk i magen som bara blev värre under dagen.


 Så igår kväll vare dags för BB(=BajseBoa), har hållt mej (fel ord, har definitivt inte hållt mej, det var omöjligt haha) i den arean hela natten, så jag är liiiika pigg idag som alla andra dagar denna mycket tråkiga vecka.


Pinar i mej en kopp kaffe nu och llåtsas allt är okej, mår illa som igår....


Nä nog med skitsnack   kör lite bongotrumma istället *L*


Har lovat biobesök ikväll med minstingen som är här på visit över helgen, så det är om möjligt ännu plågsammare att inte kunna göra någonting med henne när jag äntligen får låna henne en stund... Men det är ju inte förens ikväll och då mår jag ju supertoppen bra igen :)


Trevlig lördag

Ovido - Quiz & Flashcards