Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Camilla - 8 oktober 2010 17:35

Har varit en smådryg vecka, har endast orkat jobba.. Totalt igenkorkad i näsa & öron, bihålor, lite feber hela veckan å så...

Så idag var jag ledig, hade lunchträff på Java kl:11, vaknade 10.25 Tar en 15 minuter att köra in till stan, blev en aning stressad, men jag var där tio över, han kom halv haha   

Sen har jag shoppat på diverse ställen, sen hem och ta reda på veckans lort... Är nu klar förutom disken, men den går ju ingenstans så...

Handlade cortisonspray till näsan så om några dagar räknar jag med att kunna andas in den vägen...har använt vanlig nässpray på tok för länge nu, hjälper inte alls. Och så blidde det ett par flaskor rödvin varav en är nyöppnad nu och dekanterar sej lite *L* Inte för att jag tror snuvan blir bättre men det blir åtminstone roligare att va tät i näsan   


Gjorde ju inget alls med kidsen förra helgen, jag va ju klen då med, så det skulle vi ju ta igen denna helg med bad på fyris och bio...Jag tro jag ska förhandla mej till nånting annat bara dom kommer hem. Typ chinabuffe och bio, eller besöka någon vännina... Ja vi får se vad som händer.


Har handlat hem en massa gott också, tex kladdkaka, nya obojpulvret med dajmsmak tror jag det var, och det tillsammans med banan och glass måste ju bara vara skitgott*hehe* Och så blev det ostkrokar och chips, till barnen såklart, vad trodde du!?!?! Till mej blir det det vanliga, morot och dipp, kanske tar ur fel skål någon enstaka gång....Jajjaa, en del folk gillar ju valar så....Beach 2011 är min, jag känner det....


Nu tror jag vinet ropade på mej, ha en härlig helg nu

Ovido - Quiz & Flashcards