Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Camilla - 22 oktober 2010 12:31

Har just blippat igenom mina bilder på datan....dom e inte sååå gamla men det är tydligen jag idag...Hualigen vilken skillnad...ska deppa en liten stund till över det, sen bryta ihop och gå vidare!!


Mår knappt bättre idag, en envis jäla huvudvärk som vägrar släppa taget, mår lite illa med... Skulle behöva åka på spa en vecka, Kristin, är det inte dags snart?!?!?! ;)) Saknar våra romantiska spaweekends *S* 


Har dammsugit idag, trodde jag skulle svimma, svetten lacka hela mej... så nu äre fredagsfint här hahaa...de får duga!!


Dagens utflykt blir till skolan på utvecklingssamtal, ska va där strax ser jag på klockan....och ikväll kommer lillstumpan också, så vi får vara en hel familj i helgen, gooooos & fredagsmys på schemat!! Och idag tänker jag köpa godis, så dä så!!


Trevlig helg //Camilla  

Ovido - Quiz & Flashcards