Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Rubrik saknas

Av Camilla - 29 januari 2011 09:39

Dag 4, dvs igår var den värsta av dessa dagar. Hungrig, precis hela dagen, spelade ingen roll hur mycket jag drack, vad jag drack eller vad jag gjorde, ont i magen av hunger.... Men en viss glad liten känsla ändå, jag SKA klara det!!!


På kvällen hade jag utlovat barnen bad på fyris, med tillhörande texmexbuffe, tror inte att jag hade kunnat utsätta mej för någonting värre igår.

Tog en soppa i omklädningsrummet innan badet för jag var verkligen dödshungrig... En timme senare var det dags, jag satt mittemellan 4 barn som vräkte och svullade i sej så mycket gott, jag kände hur jag stirrade så ögonen höll på att lämna sina glober, svalde salivet, drack min kaffe, min loka och 6 glas med diverse vatten (gurka, citron, apelsin...) och var fortfarande vrålhungrig....


Lyckades skratta och verkligen ha skitkul med mina underbara varelser som vi alltid har när vi hittar på någonting, jag verkligen älskar det, det är livet det, att få umgås med så goa ungar   jag är så tacksam över att få ha dom i mitt liv...


Kom hem 21.30, drog i mej den sista shaken för idag, mera vatten och frön för magen (fibrer) hängde allt blött, blandade köttfärsen till dagens mat åt familjen, biff...Bäddade en säng, kidsen fick chips.

Humöret sviktade så jag sa att det var bäst jag gick och la mej och sov. Kommer ner i sovrummet, där sitter husägaren, dricker öl och käkar chips vid datan (favoritchipsen) , spelar hög musik. Känner att frestelsen snudd på är på tok för stor just nu, håller på att bryta ihop, bara knöla in en sissådär 35 chips i munnen, en klunk öl....AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Smsar en go vän(en av alla ), lägger mej på golvet och gör 100 situps, kravlar mej med stor möda upp i sängen, lägger en tarot stjärna lyssnar sen på cdn, avslappning 20 minuter (med hans dunkande musik som tränger igenom), intalar mej själv att det går såååå bra.


Vid midnatt stängs musiken av, en film sätts på istället, kollar den och somnar såsmåningom....


Vaknar upp till den femte dagen, hungrig...som satan, tårarna är nära nu, dag 3 skulle ju vara värst, sen skulle det bli bättre, hungern försvinna... Men sen när följer jag något sånt...borde jag väl förstått...


Dag 5, slåss med mina många inre demoner.   fy fan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 22 juli 2011 02:55

Ja det var inte direkt igår jag bloggade sist, jag har så mycket annat för mej... Men saknar det ibland, och glömmer bort det lika fort hahaa...   Livet rullar på, allt är bara bra, njuter av singellivet, älskar att vara med mej *S* själv, känn...

Av Camilla - 19 maj 2011 15:05

Ja visst äre skönt att vara ledig, men, jag tycker ju att det ska bli himla kul att "komma tillbaka" till jobbet, så nu går dagarna rätt segt!! Dessutom varit barnledig en hel vecka vilket var några år sen sist, verkligen ovant!! Jag njuter på fö...

Av Camilla - 2 maj 2011 18:12

Fyy faasen va skönt det är, flytten är gjord, det mesta är uppackat, rummen tar form, kroppen värker skönt av all fysisk aktivitet, hunden är tillbaka, kopplar av med låååånga promenader, stortrivs och hela jag bara bubblar av glädje, love it!!   ...

Av Camilla - 26 april 2011 15:43

Vilket väder vi haft, röd i hela ansiktet efter helgens sol... Har varit superskönt att vara i Borlänge, hos syster, ätit gott, druckit lite vin, varit ut, träffat goa människor!!   Idag har jag skrivit lägenhetskontrakt, fått nycklarna och fakti...

Av Camilla - 23 april 2011 08:43

Ja på grund av databrist där jag befunnit mej en månad så har jag inte haft möjlighet att uppdatera bloggen, är dock impad av att jag haft besökare varje dag *S* Nu är jag och terroriserar min kära syster och eftersom alla sover här så fördriver ja...

Ovido - Quiz & Flashcards