Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Camilla - 18 januari 2011 17:20

Jag e stort impad av mej själv som går till & från jobbet. Denna vecka innebär det att jag går upp 4.15 för att 35 minuter senare traska iväg till jobbet, det tar 55 minuter ungefär och det känns som världens längsta raksträcka!! Jobbet börjar kl:6.... Idag var det extra långt att gå...samma sträcka, men längre...

Jag hade ont i magen, hade gått 10 minuter när det började, magknip så ända in i hell!! Men det gick över, för att 5 minuter senare komma tillbaka, kramper som gjorde kräkont, funderade på att vända hem, men det kändes jobbigt, nää jag gick vidare, lite snabbare när magen hade värkpaus, det kom bara tätare och tätare..


Och nu kom jag helt plötsligt på att jag nog inte ville skriva klart det här hahahahaaa, vafaan, det är ju folk som läser här, jag glömde bort det för en stund... Men nu har jag ju sagt A så...here we go....


Jag kan idag säga att jag höll på att göra i brallan på vägen till jobbet, men istället gjorde jag på det på vägen till jobbet, ordagrant,  ååå guuud vad jag garvar!!!! Kiknar!!!

Joo, det fanns ingenstans att gå, bara en rak väg, och panik!!! Kollade bakom mej, ingen bil, framför mej, ingen bil, ner med byxan bara och lägga en kabel *kiiiknar igen* på E:4an...


  



Ovido - Quiz & Flashcards