Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Camilla - 8 januari 2011 10:31

Storchockade kroppen igår...använde kroppen till & från jobbet, jaa jag gick!! 55 minuter dit kl: 04.50 på morgonen, jobbade 11 timmar, duschade, gick till affärn, sen gick jag hem, så jag var hemma kl:19, härlig dag, behövde inte fundera en enda gång på vad jag skulle göra hahaa, det löste sej heeelt själv :)


Jag glömde en liten grej bara, mina skor är störtsköna, om man kommer ihåg tjocksockan i dom, vilket jag inte gjorde, så mina fötter gled runt inne i skorna vilket resulterade i blåsor under fötterna och saaatan vad ont dom gjorde hela jäkla dagen igår....Tror inte jag glömmer på måndag....


Pannlampa måste jag införskaffa då det är kolsvart där jag går, ser inte vart jag sätter fötterna så jag blir så yrslig i skallen, känner att det sitter i idag med. Tror min gamla skallskada gör sej påmind där.....Går som ett fyllo emellanåt, och bilarna kör förbi i 100km/h med helljuset på gör inte att jag ser någonting mer direkt hahaa... Och joo såklart har jag en massa reflex för att synas, reflexväst också!! Men bilisterna uppfattar nog inte att det är någon tok som GÅR efter gamla E4:an...

Tur tekniken finns så man kan skruva upp ljudet på radion och poppa huvet fullt av diskoljud och svänga med kroppen i kurvorna så man bara glider med snyggt efter vägen   ....wakawaka & lokaloka.


Ovido - Quiz & Flashcards