Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Camilla - 5 januari 2011 13:58

Drömmer intensivt varje natt, och inte är dom särskilt ljuva mina drömmar, mest elände...

Inatt hade jag cancer, långt gången sådan, jag klarade nästan inte av att gå, benen släpades eller rättare sagt fötterna släpades på golvet, det värkte i precis hela mej och jag visste att jag bara hade några dagar kvar att leva. De som fanns runt om mej skulle åka bort och jag kunde inte följa med pga orken såklart. Jag släpade mej till sängen och blev nerbäddad, av vem vet jag inte, någon närstående person bara. Och allt gjorde sååå ont...

Dröm 2

Var i Mora hos mormor, fick hjälpa henne att duscha, hon sitter på toaförhöjningen men det är svårt att ägna mej åt henne för det kryper runt en bäbis därinne som hela tiden ramlar ner i hennes badkar, ramlar med huvudet först och får inte med sej benen, dom är kvar på kanten liksom...om och om igen ramlar bäbis på samma sätt!!

Dröm 3

Det handlade om ett svek av kärleken, han försöker dölja sin nya med lögner, hela hjärtat gör ont och klumpen i halsen kan inte bli större. Gråten är nära och jag är så sårbar, ensam och ledsen. Han hånar mej, flinar elakt & är totalt nonchalant. Svarar med lögner, skrattar åt mej och är bara så jäkla elak...

Jag vaknar med en klump i halsen och är skitdeppig, tar en lång stund innan jag inser att jag drömt....


Var längesedan jag drömde någonting roligt och glatt...  

Ovido - Quiz & Flashcards