Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Nervöst

Av Camilla - 24 februari 2011 10:46

Avskyr att vara nervös, ska bara duscha och göra mej klar sen dra till bussen och leta mej till sjukan....


Städa får bli en annan gång...


Är deppig & ledsen idag, anledningarna är många.


Tror jag ska lägga ut en bloggfråga....Vad ni läser i min blogg, vem den handlar om och hur många privatpersoner som jag har hängt ut här, förutom mina barn & min spakompis som jag nämt vid namn.

Jag ogillar att bli anklagad för saker som inte stämmer.

Förövrigt kan jag skriva privata saker om mej själv, för att jag helt enkelt inte bryr mej, vad alla vet om mej eller inte, jag är ingen hemlig människa, jag tycker det kvittar helt totalt, sån är jag. Ingenting är för privat i min mening om mej själv.

Men jag anser att jag innehållet är om mej och mitt liv, och jag tycker det är skönt att skriva av mej lite...


I mitt första blogginlägg varnar jag känsliga läsare för eventuellt stötande material, och de känsliga ombedes sluta läsa, men alla ni som njuter av att läsa om mitt liv och lycka är hjärtligt välkomna att grotta ner er i min läsning, och de orden står jag för ännu. Jag bjuder gärna på det....


Är det jobbigt att läsa min blogg, fråga dej då varför du gör det? Det kanske är läge att sluta klicka in sej här då   


Nähää, nu måste jag duscha igen efter konstens alla regler.... Operation på schemat idag....


Camilla

 
 
Cash!

Cash!

24 februari 2011 11:30

Jag har inte läst om någon annans namn! Du har ju inte ens nämt "MITT"??????? Hur kan det vara så?? Kramar i massor och stå på dig tjejen!! Jag håller på dig och det du gör!

http://frippe.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jenny

24 februari 2011 11:43

Jag tycker du är underbar som skriver precis vad du tänker, jag kan känna igen mig så väl och det är både roligt och ibland ledsamt at läsa din blogg. Det att du är så öppen gör att man också bryr sig så mycket. Kämpa på, för mig är du en inspirationskälla! Kram!

 
Ingen bild

Mig

24 februari 2011 18:02

Om ngn tycker eller har en känsla av att bli utlagd för alla så måste man få ha den.
Att en annan inte vill respektera det & blocka personen i fråga istället för att visa en gnutta hänsyn...tycker jag är omoget.
Ingen har med andras privatliv att göra över huvudtaget om personen inte önskar det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 22 juli 2011 02:55

Ja det var inte direkt igår jag bloggade sist, jag har så mycket annat för mej... Men saknar det ibland, och glömmer bort det lika fort hahaa...   Livet rullar på, allt är bara bra, njuter av singellivet, älskar att vara med mej *S* själv, känn...

Av Camilla - 19 maj 2011 15:05

Ja visst äre skönt att vara ledig, men, jag tycker ju att det ska bli himla kul att "komma tillbaka" till jobbet, så nu går dagarna rätt segt!! Dessutom varit barnledig en hel vecka vilket var några år sen sist, verkligen ovant!! Jag njuter på fö...

Av Camilla - 2 maj 2011 18:12

Fyy faasen va skönt det är, flytten är gjord, det mesta är uppackat, rummen tar form, kroppen värker skönt av all fysisk aktivitet, hunden är tillbaka, kopplar av med låååånga promenader, stortrivs och hela jag bara bubblar av glädje, love it!!   ...

Av Camilla - 26 april 2011 15:43

Vilket väder vi haft, röd i hela ansiktet efter helgens sol... Har varit superskönt att vara i Borlänge, hos syster, ätit gott, druckit lite vin, varit ut, träffat goa människor!!   Idag har jag skrivit lägenhetskontrakt, fått nycklarna och fakti...

Av Camilla - 23 april 2011 08:43

Ja på grund av databrist där jag befunnit mej en månad så har jag inte haft möjlighet att uppdatera bloggen, är dock impad av att jag haft besökare varje dag *S* Nu är jag och terroriserar min kära syster och eftersom alla sover här så fördriver ja...

Ovido - Quiz & Flashcards