Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Camilla - 2 februari 2011 16:16

Jag är så himlans förbannat trött så ord kan inte återge min trötthet....

Helt normalt sägs det, men om jag blir en gnutta till trött så tror jag fanimej att mitt hjärta slutar slå och jag dör, SÅÅÅÅ trött känner jag mej.... Är drygt att andas, känns som energin e totalt slutt!! Kan bli så ibörjan sägs det och då ska man ta det lungt så idag tog jag bilen till jobbet, jag orkar inte gå....

Men ändå dag nio, nio dagar med shakes...wow!! Tänkte skriva tt jag e stolt, men orkar inte....ska lägga mej med cd:n istället och lyssna på avslappning och vågskvalp  <----- =vågskvalp och inget annat!!


För er som vet vilken farmen nörd jag har varit i över ett år, har inte missat en dag där....jag har inte varit in på 2 dagar....fatta min enorma trötthet....föresten så fryser jag varenda sekund också....nej fy, vila med mej nu så humöret kommer tillbaka....


  Gomiddag

Ovido - Quiz & Flashcards