Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Camilla - 5 februari 2011 12:54

Ska göra ett inlägg medans jag är mätt, kanske är roligare att läsa då, om jag är en gnutta positiv i mitt skrivande   


Har inte hänt nåt "mer" med vikten, jag får väl kanske tona ner mina krav lite, rom bryggs ju inte över en dag.... Men 6 cm mindre runt magen och 3 på "höfterna" får väl duga...Vågen står kvar på 99 pannor....


Denna vecka har varit förbannat tung och enligt konsulten tar det tid för kroppen att rensa ut gifter och återfå kraften och orken, jag ska lyssna på min kropp och det har jag gjort denna vecka, var endast på måndagen som den fick motion i form av promenad till och från jobbet, resten av veckan blev det bilen, jag orkade verkligen inte... Jag har jobbat och sovit denna vecka, och herreguuud vad skönt det har varit, att faktiskt lyssnat på mej!!


Idag, vaknade relativt tidigt (somnade 21.30 igår), drack en halv shake med kaffe i, drog i mej vatten, lyssnade på cd:n, avslappning...

Sen på med partymusik, tränade magen en sväng. Sen en timmes promenix med Tindra, inte någon rask takt, var snorhalt ute....

Så jag kämpar på, trots att mina inre demoner och jävlar (jag verkar ha hur många som helst) bråkar med mej hela tiden... Dag 11 idag eller 12 kanske, ahlzeimerslight minns inte.... En minut i taget vissa stunder...


Vet inte vad jag ska slå ihjäl denna dag med, tror jag ska bädda ner mej och kolla på film, tror minsann kroppen säger det åt mej, bäst att lyda   

Ovido - Quiz & Flashcards