Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Camilla - 12 februari 2011 12:51

Jaa, hmm trött är mitt mellannamn, snart mitt vackra förnamn... Somnade frysandes igår efter parlamentet, helt slut och frös ända in i benmmärgen, hatar att frysa, spelar ingen roll hur mycket kläder jag har på mej, bara kallt kallt kallt, hela tiden....

Jag åt ingenting igår, jag var på Gränby och roade mej med att prova kläder och shoppa lite, typ hårfärg, en skitdyr hudlotion som luktar mums, fotkräm, tvålar och nagellack...

Men suget finns kvar lika mycket idag, ett glas rött, en köttbit och så är jag så vansinningt sugen på keso....Det blir det första jag äter sen, keso, kanske med lite oliver i, rödlök, små goa tomater och lite örtsalt.....ÅÅÅÅÅååååååå så gott!!! Tror jag redan nu ska börja göra en receptbok på allt gott som rullar i skallen, allt innehåller keso, hahaaa.... En kesobok, 301 kesogott kan den få heta :))


Skottade snö igår (igen) så ryggen mår inge bra idag, och massor kvar är det, postlådan syns inte alls där ute vid vägen....så jag ska snart hoppa i täckkläderna och få det gjort, sen ska jag bara vara inne och pyssla om mej själv resten av helgen.... Har lite uppgifter från viktklubben som ska göras också, handlar om framtida mål, och jag har massor av såna, så jag ska fram med stora skissblocket och kladda lite....Och naglarna ska få bli fina, och håret kanske blir färgat, ska lyssna på ljudbok, lösa lite korsord, leka med tarorkorten, träna magen lite kanske, herreguuuud jag har ju massor med mys att göra....


Ha en skön helg nu raringar   

Ovido - Quiz & Flashcards