Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Camilla - 27 februari 2011 17:44

Ååååååå vilken bra film de va igår, Trassel i 3D, rekommenderas starkt   


Idag har jag mest varit trött, blev inte mycket sova inatt.


Har iallafall sugit av golven & moppat dom, tog en långpromenad me Tindra sen engagerade jag alla barn i dagens matlagning, skala potatis går inte me en hand, och hjälpsamma som dom är så kom alla 3 och hjälpte till, så de var bara att dela ut uppgifterna och vips va maten klar!! Så nice   


Broccoligratäng me bacon, potismos & så lite kokta morötter & gröna ärter, mums !!


Har mejlat & ringt på en massa möbler, behöver nu lite hjälp med förvaring av 2 soffor i Borlänge från imorgon, har du plats så blir dom dit körda!!

Har hittat studentboende åt Jonna, ska kolla på det imorgon...

 Nu vore det ju kul om jag fick svar på antingen jobb i Borlänge, eller något boende så jag vet lite mer om mitt framtida liv....


Puhh...

Ovido - Quiz & Flashcards