Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Camilla - 8 februari 2011 10:50

Ja så är det, jag är inte hungrig längre, sugen ibland, visst, men långt ifrån tokhungrig, guuuuud vilken skön känsla, nu kanske jag kan ta tag i träningen snart också ;)

Var viktmöte igår, trevligt att träffa alla andra som också luktar skunk, hahaa... Nä det var ingen trevlig doft (läs stank) i rummet, alla är i den fasen....usch, mår illa när jag tänker på det, meeen det var kul att träffa en klump likasinnade, höra deras problem och hunger, jag känner mej inte lika ensam längre...


Och så vägde jag mej, -5 kilo på 14 dagar, bara 15 kvar då *S* kilon altså.... Två och en halv månad till ska jag försöka dricka dessa soppor/shakes....

Måttbandet stod på -10 cm runt magen, den känslan är skönast just nu, jag kan sätta på mej jeansen utan att ta sats....dvs, lirka upp dom över höfter, lår och rumpa, skaka ner kroppen i dom, sen ta sats...ett stadigt grepp med båda händerna, på knapp och knapphål, ett snabbt djupt andetag, och snabbt som satan igen med knappen... Behöver inte göra så   bara dra upp dom och knäppa...en riktigt nice känsla :)


Nä nu ska jag åka och fylla på kylskåpet åt resten av familjen...


Ha en toppendag//Camilla

Ovido - Quiz & Flashcards