Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Ett sista försök

Av Camilla - 23 februari 2011 12:43

Jag gör ett sista försök innan jag beslutar mej för Borlänge....

Annons på blocket.se


De flesta möjligheterna just nu finns i Borlänge, och det är väl efter det jag måste gå.. Ingenting är riktigt klart där heller, men möjligheterna finns..


Just nu är jag stressad, mår illa hela tiden, ont i magen hela tiden, känner mej orkeslös, uppgiven och superstressad!!


Jag skulle igentligen hunnit storstäda idag, men har endast diskat & lagat mat.


Det är skärtorsdag imorrn, jooo för mej är det de. Jag ska opereras imorrn och kommer då endast ha vänstern till hjälp, högern ska jag inte röra alls... Karpateltunneln tror jag de heter....

Kommer bli lite knepigare att utföra alla sysslor då...

Milt yttryckt livrädd för operationen, den utförs i vaket tillstånd, känner nu i skrivandes stund att det svartnar lite för ögonen av svimningskänsla.... Mår mer illa....Vet inte ens hur tusan jag kommer dit & hem.... Får inte köra bil...


BRB.....

Ahh tog en kräkpaus...uhhrk va jag mår pyton...


Stressad av att jag snart måste promenera till jobbet, måste hinna fixa skavsåren först också....


Undrar lite över duschen inatt....Inför operationen måste jag duscha 3 ggr med säskild "tvål", jag läste instuktionen igår.... Man får inte ha de i ögonen men man ska tvätta näsan väääldigt noga och gnugga mycket däromkring, det får absolut inte komma in i öronen men tvätta håret noggrant 3 ggr!! Det får inte komma "in" i kroppen, giftigt för nervsystemet osv, nu undrar jag hur jag ska göra med alla småsår jag har och skavsåren under fötterna....Man ska dessutom tvätta könsorganet väääääldigt noggrant, och öuhm, nog faan äre väl en typ ingång där va eller?!?!


Ja mina forna vänner vet ju vilken hypokondri jag levt med, joo den är 98% bättre i dags läget, jag undrar bara lite hur jag ska betee mej i duschen liksom....


Sen ska jag sova i rena sängkläder, så jag får väl ligga vaken och se till så inte djuren hoppar upp till mej, vilket fryslorten jag brukar tycka e skitnaijz med en massa värme från hårbollarna ;)


Kram alla goa rara fina människor som kramas och peppar och tipsar och mejlar mej, Tack för att ni finns   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 22 juli 2011 02:55

Ja det var inte direkt igår jag bloggade sist, jag har så mycket annat för mej... Men saknar det ibland, och glömmer bort det lika fort hahaa...   Livet rullar på, allt är bara bra, njuter av singellivet, älskar att vara med mej *S* själv, känn...

Av Camilla - 19 maj 2011 15:05

Ja visst äre skönt att vara ledig, men, jag tycker ju att det ska bli himla kul att "komma tillbaka" till jobbet, så nu går dagarna rätt segt!! Dessutom varit barnledig en hel vecka vilket var några år sen sist, verkligen ovant!! Jag njuter på fö...

Av Camilla - 2 maj 2011 18:12

Fyy faasen va skönt det är, flytten är gjord, det mesta är uppackat, rummen tar form, kroppen värker skönt av all fysisk aktivitet, hunden är tillbaka, kopplar av med låååånga promenader, stortrivs och hela jag bara bubblar av glädje, love it!!   ...

Av Camilla - 26 april 2011 15:43

Vilket väder vi haft, röd i hela ansiktet efter helgens sol... Har varit superskönt att vara i Borlänge, hos syster, ätit gott, druckit lite vin, varit ut, träffat goa människor!!   Idag har jag skrivit lägenhetskontrakt, fått nycklarna och fakti...

Av Camilla - 23 april 2011 08:43

Ja på grund av databrist där jag befunnit mej en månad så har jag inte haft möjlighet att uppdatera bloggen, är dock impad av att jag haft besökare varje dag *S* Nu är jag och terroriserar min kära syster och eftersom alla sover här så fördriver ja...

Ovido - Quiz & Flashcards