Alla inlägg den 26 september 2010

Av Camilla - 26 september 2010 20:18

hela helgen har jag frossat, jag har ätit ostkrokar och guuuud så gott det är!! Jag har ätit dillchips, å guuuud så gott det är!!! Jag har även ätit choklad, det var mindre gott men jag var så duktig och åt upp den ändå!! Jag har även ätit gott&blandat, sen det vanliga, morötter och dipp, mat såklart, inte mer än vanligt, druckit rödvin, inte heller mer än vanligt haha!!


Jajaaa, bara att bryta ihop och gå vidare. Nya tag imorgon, jag bara kände för att få ha en sån här helg, frossa i en massa gott, eller flott åtminstone....


Vågen visade 2 kilo upp idag, tjolabahoba va!! Inget jag blev chockad över direkt...


Imorrn en annan dag och då är jag tillbaka, starkare (eller lite tjockare åtminstone) och bättre än förut   


Nu blire parlamentet, kom just på att jag har ätit glass också, haha...slutar nu innan jag kommer på mer...

Ovido - Quiz & Flashcards