Alla inlägg den 4 september 2010

Av Camilla - 4 september 2010 11:53

Ännu en vecka har rusat förbi, har skött mej hyfsat, förutom 3 glassar!! 88:an & nogger... Nånting gott måste ju magen ha ibland!!

Förövrigt har jag inte haft nån vidare matlust alls denna vecka, ovant ska jag säga!!

Men har det hänt nåt på vågen då?? NIX!! Inte ett hekto åt nåt håll alls, jovisst, supertoppen bra att stå still en vecka, har ju åtmistone inte gått upp, men ändå!! Jag är besviken, men ger inte upp för det, ska härda ut detta!!


Idag har jag redan tvättat nån maskin tvätt och städat hela huset... Nu ska jag och dotra ut och shoppa, hon ska ha jacka och jag vill fortfarande ha svarta brallor, typ gåutbyxa, jag har inga gåutkläder överhuvudtaget!!

Sen behöver kyl&frys fyllas på.... Och rödvinet me ;)


Ha en trevlig helg på er...

Ovido - Quiz & Flashcards