Alla inlägg den 18 september 2010

Av Camilla - 18 september 2010 11:56

på g här... Bara inväntar bussen nu, bara å bara, jag har bussfobi, eller skräck kanske rättare sagt, får panikångest av att åka buss, en timme och en kvart känns som en livslängd just då!! Och själv ska jag åka, eller ja det är väl såklart fler på bussen men ingen jag känner ska åka härifrån. Men vad gör man inte haha....

Vikten är oförändrad denna vecka, ingen överraskning, eller jo det är det visst, det borde vara en ökning efter en bullvecka.. Tänk om jag skulle försöka lägga in en gnutta motion också...jaaa, nångång kommer nog det med hahaa!!

Ikväll ska jag äta massor, så mycket det bara går... Känner mej inte så himlans hungrig längre, och det är en mysko känsla, blir mätt relativt fort för det mesta, men ikväll ska jag anstränga mej extra mycket för att äta massor med mat *S* Nästan lika mycket mat som dricka ska jag försöka med   


Önskar er alla en riktigt skön & trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards