Alla inlägg den 15 september 2010

Av Camilla - 15 september 2010 13:36

(hur det nu kan kallas tur?!) att vara hemma med feber & halsont, lagomt ont i kroppen, ja lite mer än vanligt altså... Så trist, rastlös som få, vill massor, typ ut och springa, haha...och det händer bara att jag känner så när jag är sjuk, undrar varför...hmmmm


Vägde mej imorse av nyfikenhet, för nu har jag fuskat, BIG time!!! Jag har fyllt år, och så har det varit fest 2 helger på raken, och nu i helgen är det kryssning... Jag har ätit en massa tycker jag, jag har även ätit chips & crunchies, och lite bakismat osv.... Men tycker ändå att jag lyckats stoppa det litegrann, inte tryckt i som vanligt, utan stopp altså...Tagit lite mindre tårta, vilket det har varit en massa av....

Så jag vägde mej idag....och snart är det "bara" 2 siffrigt, jag har inte gått upp!! Så jäkla skönt, så nu känns det riktigt nice, jag kan unna mej ibland och sen hålla igen, utan att kanske gå upp allt, jag kanske börjar lära mej hur min kropp fungerar, hahaha...38 år gammal, ja det är ju aldrig försent sägs det!! Inte förens man har en etta med jordvärme    och då spelar det ju knappast någon roll ändå...


  

Ovido - Quiz & Flashcards