Alla inlägg den 16 september 2010

Av Camilla - 16 september 2010 12:10

Trots min storlek känner jag mej idag så himlans liten!!

Idag är världen för stor, idag är det tufft milt sagt på det privata planet och jag spricker sönder av känslor inom mej snart...

Är hemma me feber och värk lite varstans idag med, så aptrist!! Vill inte vara här...Vill vara på jobbet, sortera träbitar och greja, de e livet det :)

Tänker släpa mej dit imorrn...sådäså!!


Poppar spotify   och längtar till på lördag, kryssning med min bästa partysyster som jag träffar allt för sällan sen jag flyttade till Uppsala. Älskar att flippa ur på dansgolvet tillsammans med henne, vi ääääger stället då hehe... Och så längtar jag efter buffen & frukosten, och så hoppas jag på en mild bakfylla haha....det sista kan vara för mycket begärt hehe...brukar tömma gallaförrådet dagen efter!!


Nä nu ska jag släpa min lilla själ ner i duschen, vare sej det behövs eller inte *asg* DET ÄR NÖDVÄNDINGT, tro mej   


Kram på er


Ovido - Quiz & Flashcards