Direktlänk till inlägg 7 december 2010

hmmmm

Av Camilla - 7 december 2010 17:28

Nä det här med att göra blogginlägg varje dag skippar jag, det gick ju inte hahaa...dag 1 och sen inge mera...eller också gör jag alla dagarna på en enda gång medans jag är här inne *S* det är mer min grej...ska fnula på det lite till...


Igår var en hemsk dag, jag var så satans grinig på em så jag tålde faan inte mej själv...grinade och svor om vartannat, det är bättre idag :)

Jag var så jäkla trött efter jobbet, kommer hem, måste skotta den förbannade plogvallen igen, och fy satan vad jag hatar den, inte blir det bättre av att se en traktor på gården som inte gör sitt "jobb"

 Nåväl, skottade...gick in, en unge ropar om skjuts & hämtning, ska sälja fika i skolan...mmmmm viiiisst säger jag och mumlar ur mej att det ska städas upp också...

Går in i köket, disken bara väller överallt i köket, kuuuul , jag diskade inte kvällen innan pga höfthelvetet värkte så jag knappt kunde stå upp!!

 Med många svordomar i hela nyllet börjar jag med disken och tänker faktiskt utnyttja diskmaskinen, det enda problemet är att när disken är ingrodd av matrester blir det inte riktigt rent så jag får värsta snilleblixten och fördiskar med en jäla massa Yes, men jag sköljer inte av det utan in i maskinen bara...här ska bli rent...den blir ju snabbt fullproppad så igång med den och så tar jag disken som inte fick plats, å jaaaa,  snilleblixten ska jag inte använda mej av så många gånger mer...

Går bara någon minut och sen VÄLLER det ut diskmedel ur den stängda maaskinen, ut över hela golvet...

Det är då jag öppnar den, och går därifrån, eller jag gjorde några mackor första och tog med mej...dottern kommer också in för en macka, tittar på allt skum, och sen på mej, hon är på väg att öppna munnen och fråga nåt, jag ber henne låta bli, hon lyder snällt...

Jag surar & trycker in mackorna i hålet i huvet, pillar lite på datan, sambon kommer hem, går naturligtvis också in i köket, kommer in till mej och undrar såklart varför det är så mycket skum där...

Jag försöker behärska mej, säger så lungt jag bara kan att jag ska förklara det om en stund!!!

Jajaaa vad 'är väl en bal på slottet...

Diskmaskinen blev jättejätte ren när jag väl lyckats torka ur den, dammsög sen överallt & torkade golven också, körde barnet, var till affärn, kollade halv 8 hos mej.....kvällen rullade på i ett grinigt spår....

Gick till sängs 20.30 helt slut, och va de inte hjärtat som spökade så var det en akut ångestatack jag fick, luften tog slut, gick inte att vare sej få in eller ut den, ville svälja men halsen var i kramp, det var ruskigt otäckt....

Men somnade till slut, och vaknade till en ny dag idag...

Tack tack tack vad jag är tacksam över att jag vaknade till en ny dag idag, lavvit   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 22 juli 2011 02:55

Ja det var inte direkt igår jag bloggade sist, jag har så mycket annat för mej... Men saknar det ibland, och glömmer bort det lika fort hahaa...   Livet rullar på, allt är bara bra, njuter av singellivet, älskar att vara med mej *S* själv, känn...

Av Camilla - 19 maj 2011 15:05

Ja visst äre skönt att vara ledig, men, jag tycker ju att det ska bli himla kul att "komma tillbaka" till jobbet, så nu går dagarna rätt segt!! Dessutom varit barnledig en hel vecka vilket var några år sen sist, verkligen ovant!! Jag njuter på fö...

Av Camilla - 2 maj 2011 18:12

Fyy faasen va skönt det är, flytten är gjord, det mesta är uppackat, rummen tar form, kroppen värker skönt av all fysisk aktivitet, hunden är tillbaka, kopplar av med låååånga promenader, stortrivs och hela jag bara bubblar av glädje, love it!!   ...

Av Camilla - 26 april 2011 15:43

Vilket väder vi haft, röd i hela ansiktet efter helgens sol... Har varit superskönt att vara i Borlänge, hos syster, ätit gott, druckit lite vin, varit ut, träffat goa människor!!   Idag har jag skrivit lägenhetskontrakt, fått nycklarna och fakti...

Av Camilla - 23 april 2011 08:43

Ja på grund av databrist där jag befunnit mej en månad så har jag inte haft möjlighet att uppdatera bloggen, är dock impad av att jag haft besökare varje dag *S* Nu är jag och terroriserar min kära syster och eftersom alla sover här så fördriver ja...

Ovido - Quiz & Flashcards