Alla inlägg den 3 december 2010

Av Camilla - 3 december 2010 13:10

Presentation av mej själv :)


Jag är 38 år fast jag aldrig någonsin kommer bli äldre än 25....

Heter Kerstin Camilla Larsson, tilltalas med Camilla :)

Jag är född i Mora, pga att det inte fanns BB i Orsa där vi bodde.

Flyttade till Borlänge -73 där jag blev kvar ända till januari -09 då jag flyttade till Uppsala där jag nu bor tillsammans med sambo & 2 barn, det 3:dje barnet valde att bo kvar i Borlänge så länge...

Jag har haft några olika jobb, började på en ridskola när jag hoppade av skolan, där skötte jag om alla hästar, mockade, red och hade ridlektioner för de minsta :) Det är det roligaste jobb jag haft trots inkomsten på 2000:-/mån, kallades ungdomslag tror jag...

Efter det som endast varade 6 månader enligt lag så fick jag jobb på ett servicehus där jag blev kvar 15 år!! Hahaa...

 Jag sa upp mej därifrån, jag ville gå någon form av utbildning vilket jag totalt saknade och trodde mej inte kunna heller, så jag tog tag i den biten och skolade om mej till cnc-operatör, de ni *S* En helt underbar tid "vuxenskola" det glömmer jag aldrig*L*

Efter utbildningen blev jag arbetslös för första ggn, hjälp vilken stressig tid, 7 veckor av möten, letandes av papper, fler små möten o kurser i arbetslöshet, mera papper som saknades, utebliven ersättning, sökte ett jobb också, på ssab tunnplåt, anställningsintervju och fick det, såklart hehee...

Där jobbade jag på provningen, ett lab, testade allt som kördes i verket så det var okej innan kund fick det, skitskoj jobb, och välbetalt dessutom!!

Sa upp mej efter 3 år och flyttade till kärleken som bosatt i Uppsala, här fick jag först ett jobb som personlig assistent, trivdes inte särskilt bra, totalt ensam...

Det tog slut efter ett tag, sökte andra jobb, bla på Nyby sågverk där jag är nu sen ett år tillbaka, ett helt okej jobb, sorterar virke efter kundens önskemål osv...

Ja det var arbetsbiten det....

För övrigt är jag en glad och positiv tjej (jajja tant då) som har nära till skratt & gråt, blir blödigare med åren tror jag...

Saknar alla vännerna i Borlänge, är lite ensamt här, men det funkar...

Jag var ett riktigt rivjärn och hade otroligt kort stubin när jag var yngre, det har tackolov gett med sej lite nu*L*

De flesta minns mej som det som tokade ur på frisyren och tvättade om håret X antal ggr innan jag kunde gå ut... Ni skulle se mej just nu i skrivandes läge... Jag har nyss testat att klippt mitt redan korta hår med maskin, det stod 3-21 mm på det jag valde, gjorde grovt fel, trodde jag rattade in 21....rattade in 3!! Skrattade så jag kiknade efter första draget...bara att fullfölja, det växer väl ut!! Men lite kul ser jag ut, men jag bjuder på det...

Nu måste jag skölja ur hårfärgen...tror jag fick med en del av mej själv här....

På återseende ;)

Ovido - Quiz & Flashcards